We Winiarach powstanie pumptrack

We Winiarach powstanie pumptrack

Przy winiarskich Płucach Kalisza wybudowany zostanie pumptrack. Realizację tego zadania wskazali mieszkańcy w ramach budżetu obywatelskiego.

Kaliski pumptrack będzie miał konstrukcję modułową. Tor we Winiarach będzie umożliwiał jazdę na rowerach, rolkach i hulajnogach. Inwestycję przeprowadzi firma Techramp z Krakowa. Jej koszt to 125 tysięcy złotych. Pumptrack będzie gotowy jeszcze w tym roku.

Źródło: Urząd Miejski w Kaliszu

Previous Jeszcze o Fibigerach
Next Centrum Wsparcia Seniora "Od Nowa" zaprasza

Może to Ci się spodoba

Ćwiczenia wzmacniające kręgosłup

Możesz trenować swój kręgosłup, wykonując przedłużenia pleców i inne ćwiczenia, które będą pracować mięśnie rdzenia. Ćwiczenia te aktywują mięśnie grupy erector spinae i pomogą Twojemu ciału pozostać prostym i stabilnym.

Mistrzostwa Świata w Muaythai (IFMA)

W dniach 5-11 grudnia w stolicy Tajlandii Bangkoku odbyły się Mistrzostwa Świata w Muaythai (IFMA). W wydarzeniu tym udział wzięli reprezentanci Polski, Adam Borowski, Maciej Herbich oraz trener Kadry Narodowej,

Kaliszanin wbiegnie na Mont Blanc

Kaliszanin Tomasz Rawski wyznaczył sobie ambitny cel. Zamierza jak najszybciej wejść na szczyt Mont Blanc, zwany „dachem Europy”. Tuż przed wyjazdem do Francji powodzenia życzył mu wiceprezydent Grzegorz Kulawinek. Spotkanie

Siatkarki MKS-u Kalisz wygrywają pierwszy mecz w 2022 roku

W niezwykle ważnym spotkaniu w kontekście walki o play-offy, MKS Kalisz w 15. kolejce TAURON Ligi pokonał Jokera Świecie 3:2. MVP spotkania została zdobywczyni 20 punktów, Ola Dudek. Mecz bardzo

Rodzinny Rajd Rowerowy

W miniony weekend, prezydent Krystian Kinastowski uczestniczył w Rodzinnym Rajdzie Rowerowym, zorganizowanym przez Stowarzyszenie Aglomeracja Kalisko-Ostrowska. Ponad 100 cyklistów zgromadziło się na Głównym Rynku w Kaliszu, skąd wystartowali w trasę

Frekwencja na meczach Ekstraklasy rośnie o 10 proc. rocznie.

Spotkania polskiej Ekstraklasy przyciągają coraz więcej widzów – wynika z raportu „Piłkarska liga finansowa” Deloitte. Średnia frekwencja na meczu ligowym to 9 tys. kibiców. Większe zainteresowanie przekłada się na wyższe przychody

0 Comments

Brak komentarzy!

You can be first to comment this post!

Zostaw odpowiedź